torsdag 24 februari 2011

Ursäkta avbrottet, Londonresa!

Hej alla virkvänner!
Jag har varit i London över helgen med min sambo och ett annat par som vi känner. Vi hade jätteroligt! Vi har bowlat, druckit en massa öl, gått på Europekoncert, shoppat (en hel del på The Body Shop, ett favoritställe). Haft superkul helt enkelt! Jag har också gjort några få virkobservationer, så jag delar med mig av följande....

 En virkad pall, fina färger.

 En grymt cool fåtölj i virkade blommor!

En bild från Europekoncerten tagen med min hipstamaticapp.
Europe är egentligen inget favoritband, det var våra vänners förslag, men såhär i efterhand så var det superroligt! Koncerten var verkligen jättebra!

Cheers everyone!

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Häftig pall du har gjort!
Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och virkat en liten cupcake efter mönstret jag fick av dig, kika in på bloggen om du vill se en bild på den. Jag fattade inte alls först de där stolpebakomframför-stolparna, men efter att ha provat mig fram och sett en instruktionsvideo gick det alldeles prima, och så roligt det var att göra maskorna när jag förstod hur det gick till! Tack så hemskt mycket för att du delade med dig av översättningen, jag ska definitivt virka fler små cupcakes!

C sa...

Hej Lovisa!
Det är inte jag som har gjort pallen, såg den i en butik i London. Tyckte det var ett ganska mastigt arbete med den där tunna tråden och fina färger. Men ännu coolare var fåtöljen!
Har skrivit en kommentar på din sida. Vad fint du gjort!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0