måndag 14 februari 2011

Virkad lampa

Den här lite roliga lampan såg jag när jag strosade runt i Kulturhuset i helgen. Stadsmissonen har tydligen en affär i bottenvåningen och där hängde denna. Det är flera virkade dukar som på något sätt limmats ihop till en bollform med en lampa i. Rätt kul idé tycker jag!

Själv har jag ägnat mig åt att virka stekta ägg, små grytlappar och annat fint att ge bort i present. I mars är det en himlans massa barn som fyller år så jag tänkte få ihop lite fina grejer. Vill gärna hinna lära mig något nytt också, vi får se om jag hinner. Resultat visas på bloggen sen, jag lovar....

1 kommentarer:

Anonym sa...

Cool lampa! Det finns så mycket härligt återbruk man kan göra, bara fantasin har sina gränser. Det gäller dock att komma på idéerna också... Eller så kan man ju sno idéen av någon annan! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0