måndag 10 januari 2011

Rullar upp härvor

Nu fick jag så mycket fina garner i julklapp så nu betar jag av några härvor som ska rullas upp till nystan. Inte så kul kanske, men avkopplande på sitt lilla vis. Nu kan jag ju lättare titta på TV också när jag inte måste se vad jag håller på med också, ha ha! Jag har också börjat ta tag i lite fler mormorsrutor till den där filten jag visat tidigare. Usch att det ska ta sån tid! Men det är så himla fina färger på garnerna så lite är lite hat-kärlek över den där filten. Jag tycker ju egentligen inte om lååååånga projekt. Filten är kul på det sättet att varje ruta är ett delprojekt. Om det finns några nyfikna stackars satar där ute så får jag beklaga dröjsmålet med att färdigställa filten. Det lär nog dröja till slutet på 2011? I hope NOT!

Annars så håller jag på att tappa rösten och är svullen i halsen. Nu kan alla som känner för det skicka lite "tycka-synd-om-mig- kommentarer". Dom emottages tacksamt, ha ha!

Vad fina saker ni gör allihopa! Sköt om er!

Kram, Camilla

3 kommentarer:

4U2 sa...

Håll i rösten (bäst genom att vara tyst och måste du prata skall du inte viska!) och krya på dig!

Li.W sa...

Stackars dig! Förkylning är aldrig lätt.
Har oxå en mormorsrut-filt som jag har en hatkärlek till....

Anonym sa...

Nämen stackars lilla gumman, vad tråkigt att du är förkyld. Krya på dig fort, så vi får se alla dina fina nya garner och gärna också hur det har gått hittills med filten. Drick mycket varmt och mys med barnen, så blir du nog snart frisk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0