onsdag 12 januari 2011

Dags att prova något nytt?

Har någon av er börjat på den populära LCHF-dieten (low carb high fat)? Jag har flera vänner som har börjat eller ätit efter den ett tag. Jag är inte ett dugg insatt men tänkte läsa på lite. Har själv så svårt att tänka mig lägga av med socker. Man kanske skulle utmana sig själv och försöka tänka om lite när det gäller kosten. Vissa bloggar som jag har ramlat in på berättar också om att dom håller på med viktminskning och det verkar som om det är LCHF eller GI som dom flesta provar på.

Hursomhelst så har jag hittat två länkar som jag tänkte tipsa om (och också läsa mer i själv) ifall någon annan är intresserad.

Hoppas ni har det bra annars!

http://annajdjacobsson.wordpress.com/
http://www.lchfrecept.com/

2 kommentarer:

4U2 sa...

Min diet med mindre bröd, kakor och sånt med mycket gymnastik brukar vara väldigt bra. Tyvärr får jag vänta med gymnastiken men det andra kan jag ändra.

Li.W sa...

Hej,
min virkade lilla ros gör jag så här: luftmaskor (jag hade 10 tror jag), vänd och sedan 3 stolpar i varje maska. Snurra ihop till en liten ros och sy fast :)

Ha en bra helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0