onsdag 5 januari 2011

Mer barngrytlappar

Här är mina julinspirerade barngrytlappar! Kan kludda ner mönstret ifall någon vill göra exakt likadant, men annars så finns ju grundmönstret under etiketten mönster redan så får ni skapa fritt ur egen fantasi. Den röda färgen ser lite väl mörk ut på bild men är egentligen mer klar i tonen. Älskar min Iphone 3 men kameran är jag INTE imponerad av! Kan inte ställa in någon vitbalans/färgtemperatur på den. Men i alla andra avseenden har den verkligen underlättat på många vis!

Dras med en jäkla skit förkylning. Snoret rinner och halsen är svullen. Blä! Min minsta tjej som är 2,5 år hade namnsdag idag så det blev pannkakstårta till efterrätt. Piffade till den med ett tomtebloss och hon ropade "titta stjärnor!". Hon är så söt, lillen! Har börjat prata massor vilket är jättekul. Men när det är dags att gå och lägga sig så vill hon inte det och försöker istället dra ut på det genom att prata. När jag sagt god natt så ropar hon "mammaaa" och när jag ska lyssna en sista gång så vet hon inte vad hon ska säga, men hon SKA säga någonting! Gaaahh, orka! Och rätt som det är så säger hon "krama", så får man en kram. Och en puss. Och så kan man ju inte riktigt ryta ifrån igen för hon är ju så jääääääkla söt! A ja, handlade inte ett dugg om virkning men jag kunde inte hålla mig. NÅT annat måste man väl få kludda ner mellan varven, ha ha!

Ha det bra allihopa!






3 kommentarer:

Fröken Blund sa...

hittade dig via virkverket.
och fröknar som vi är båda två var jag ju bara tvungen att kolla in :)
Fin blogg du har, jag lägger upp dig på min lista, så att jag blir uppdaterad om det är ok?
Lycka till, och på återseende:)

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Svar:

Hej!

Vad bra att texten är läsbar igen :) Och ja, det är jag som gjort lapptäcket på bilden. Det är mitt allra första så det blev lite snett på sina ställen men jag gillar det väldigt mycket iaf :)

C sa...

Hej Fröken Blund!
Kul att du hittade hit. Har tittat runt på din sida också. Vad kul att du vill ha mig på din lista! Sköt om dig och tack!

Camilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0