onsdag 26 januari 2011

Massproduktion, minst sagt!

Japp, om ni undrar varför jag legat lågt med bloggandet så har ni svaret här. Massproduktion i en salig blandning! Vi har fyra maränger, tre chokladbollar, sex köttbullar (eller så gör jag om dom till chokladbollar, men man kan ju variera med lite riktig mat också, ha ha!), marmeladkulor eller bara färgglada bollar, en prinsessbakelse och fyra oreokex i varierande färger. Det blir väl totalt 29 virkade saker då'ra. Det tog lite tid men är himla lattjo att kolla på nu när dom är färdiga! Jag kanske har sagt det förut men jag funderar på att hänga upp dom färgglada bollarna i en mobil till själsängar. Känner folk som ska få barn i mars, kanske hinner knåpa ihop nåt sånt.

Är lite sugen på att försöka göra ett eget mönster till små tofflor eller UGG-boots till bebisar, men det går trögt. Vi får se om det blir nåt.

Hej så länge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses vad du ligger i med virkningen! Finfina saker blev det också. Duktigt!

Lovisa sa...

Oj nu känner jag mig lat när man jämför med dig! Jättemumsigt ser det ut att vara!

Li.W sa...

Oj, oj, oj!! Verkligen kreativt!!!
Jätte fint!!!
Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0