torsdag 3 februari 2011

En till blogg!

Hej!
Nu har jag hittat på en till blogg. Den heter www.kottar.blogspot.com och jag vill att den ska likna mönsterarkivet i den aspekten att läsarna ska få komma med förslag på inlägg. Kottar handlar om allt möjligt med anknytning till barn. Man kan komma med tips på smart inredning, mönster till förvaring man kan göra själv (det är ju alla ni så duktiga på), roliga aktiviteter man kan göra, hur man motiverar barn, stöttar, bra länktips - tja, kom med alla idéer ni har vettja!

Uppe på sidan har jag en skissat en början. Nu vill jag att ni delar med er. Ni behöver inte vara föräldrar själva, ni kanske har barn i er närhet och bär på massa kul information som ni vill dela med er av. Jag tänker mig främst barn i åldrarna 0-6 år, men hey, varför begränsa sig? Vi kan väl lika gärna göra en etikett med "tonår" också, om det är någon som vill, ha ha!

Hoppas att ni är flera som är intresserade!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0