måndag 27 december 2010

TÄVLING HOS MIG!

Hej alla!
Det bidde över ett fint litet virkkit när jag planerade julklapparna, så jag tänkte att det kunde agera pris i en tävling. Skriv en kommentar för en lott, om du väljer att länka från din sida får du två lotter. (Ickebloggare är såklart också välkomna!) Vinnaren dras nästa måndag den 3 januari. Som en sen nyårspresent, ha ha!

Hoppas ni haft en underbar jul och får ett härligt nyårsfirande!

Kram från mig!


VINNAREN DRAS KL. 21 IKVÄLL - LYCKA TILL ALLIHOPA!

24 kommentarer:

Anonym sa...

Tjoho! Tävling! Sånt gillar jag! Jag är med och länkar förståss! God fortsättning! Kram!

Carina sa...

Kul de där skulle jag vilja vinna till min söta dotterdotter Tindra
nästan så de rimmar hihi. Jag länkar

4U2 sa...

Trevligt. Tar två lotter, och du, jag har en tävling jag med!

Li.W sa...

Hej! Hittade hit idag och såg din fina tävling :) Vill gärna vara med!
Länkar från min nya sida :)
LInda

Frida sa...

Jippie! En tävling!
Två lotter för mig, tack!
Hoppas på det bästa!

Anonym sa...

Jag tar en lått!

Virknålrn sa...

En lått för min tack!

Kattis sa...

Jag vill också gärna vinna!

a_asklund@hotmail.com sa...

Jag vill jättegärna ha en lott! Tack

evamar sa...

Superfint. Såna små virkningar passar mig som har ett ganska litet tålamod.

En länk har du här:

http://evamar.blogg.se/2011/january/virkkit-3-jan.html

Spacegirl sa...

Jag är gärna med och tävlar.
Jag tar två lotter och här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/3-januari-vinn-virkkit.html

Anonym sa...

Ojsan va kul med en liten tävling, jag är solklart med!

NI kan nå mig på min mail som är: AWZOM3@Gmail.com

Jag hoppas verkligen på det bästa nu och håller all tummar i min närhet.

Ha en fortsatt bra dag, kram !

care69 sa...

Jag är gärna med!

har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/01/3-jan-vinn-ett-virkkit.html

care69(at)live.se

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är gärna med och tävlar.
Jag har så klart tipsat i min blogg för en till lott:
http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2011/january/3-jan-vinn-ett-virkkit.html

God fortsättning
Kram//Anna Vid
melinasmamma@live.se

linda sa...

Åh vad jag önskar att jag kunde ha turen på min sida då jag sakanar tallang för att göra underbara bakelser som dessa, och dom skulle passa så bra i min flickas lilla fik :)

länkar här
http://familjengranberg.blogg.se/2011/january/vinn-underbara-sma-bakelser.html

Håller tummar och tår och hoppas på en massa tur

God fortsättning
Kram linda
karssongranberg@hotmail.com

Josefine sa...

Tar en lott.
fr0stskadad@hotmail.com

Fröken Tindra sa...

Jag är gärna med i din fina tävling! Länkar från min blogg.
Den som ändå kunde virka vettigt...
God fortsättning!
Kram!

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, 2 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/01/virkkit-3-jan.html Mvh Liselotte

Inga-Lill sa...

Jag vill vara med :-) En lott,Tack. Håller mina tummar och tår, hoppas att det är vinstlott jag får. God fortsättning på 2011! Inga-Lill (famwarnil@hotmail.com)

Kashaya sa...

Tar gätna en lott.=)

Jennie sa...

Oj, oj! Är jag för sent ute nu?! Hoppas att dragningen inte varit ännu och att jag hinner komma med! Alltid roligt med tävlingar och perfekt att hitta in till "nya" bloggar att läsa! Kul att du hittade in till mig!

Hedvig sa...

Jag vill som sagt vara med, fast jag råkade kommentera på påminnelseinlägget istället... Länkar från bloggen. :)

C sa...

Jag drar vinnaren kl. 21 ikväll! Vad kul att så många ville vara med.

Camilla

Anonym sa...

Hej! Jag vill givetvis vara med även jag och tar två lotter då jag tipsar här: http://villduvinna.blogg.se/2011/january/3-jan-vinn-ett-virkkit.html

Hoppas på tur! Må så gott så länge!
Mattias,
mr22ga@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0