onsdag 29 december 2010

Perfect Liquid Liner/gel liner tutorial

Jag måste bekänna att jag är väldigt intresserad av makeup också. Kunde inte riktigt låta bli att lägga in en länk som jag tyckte var bra. Har precis upptäckt You Tubes värld (två små barn stjäl lite av min forna fritid;). Hursomhelst, visst kan detta passa inför nyårsmakeupen? Tyckter att det här var en superbra beskrivning på hur man får till svansen på eyelinern! Tänker ni också på Angelina Jolie, lite hennes signum?

Det KAN alltså dyka upp fler sådana här makeupinslag, mitt bland virkningen. Hoppas ni tycker det är lika roligt som jag. Enjoy!

1 kommentarer:

Li.W sa...

Hej!
Kul med kom. på min blogg. Men jag måste nog rätta ett litet fel... Inte jag som hade bloggen Virkaholic :) Så kan det bli :) Hade en annan blogg,även den Li.W men med en annan adress.
Ha en bra kväll!
Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0