tisdag 22 november 2011

Livstecken

Hej!
Här är jag. Jag har inte kolat, bara gjort en massa andra saker än bloggat. Skaffat mig en personlig tränare, försökt ändra min kost. Har faktiskt gått ned 3,5 kg på 4 veckor, heja mig! Det har blivit lite virkande i perioder också. Min mamma gav mig ett häfte med mönster på virkade grytlappar, se nedersta bilden. Håller på att massproducera lite kakor, donuts, muffins och biskvier som jag ska ge i julklapp till lite olika barn, inklusive mina egna.
Hoppas ni alla mår bra. Har kikat in i era bloggar lite då och då och beundrat era verk. Hoppas att jag kan bjuda på lite mer roliga bilder på sånt jag gjort snart. Sköt om er!
Snart är det första advent, myyys!

Kram Camilla


En donut uppifrån med topping och strössel. 100% kalorifri!

Två grytlappar längst ned som barnen får leka med och det översta en duk som min äldsta dotter har beställt och bestämt färgerna på.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0