söndag 10 juli 2011

Hej allihopa!

Nej, jag har inte dött, det råkade bara bli ett hemskt långt avbrott. Har legat lågt på virkfronten även om  jag skapat lite. Lovar att fota och visa snart! Sedan sist har jag gått och gift mig samt åkt på smekmånad till Rom med min sambo sedan 10 år tillbaka, wohoo! Vi började lite baklänges kan man säga, blev tillsammans 2001, skaffade ett barn 2006, sambon friade 2007, vi skaffade ett till barn 2008 och fyra år efter frieriet gifte vi oss. Vi är lite segare än många andra men nu är det gjort ;). Check!

Bröllop i Stadshuset och middag på van der Nootska Palatset på söder.


Vatikanen, St Peterskyrkan, Sixtinska kapellet, Collosseum, Trevifontänen, Forum Romanum, Pantheon mm mm, check!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till bröllopet! (eller vad man nu ska säga ;-D )

Lovisa sa...

Roligt!

Sisters in Yarn sa...

Grattis till giftemålet. Tackar för den snälla kommentaren på min blogg.

Gudrun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0